Samen maken we het onmogelijke mogelijk
Logistiek supervisor

Nancy van Driel

Nancy van Driel
Nancy van Driel

‘Als logistiek supervisor ondersteun ik de teamleiders bij het aansturen en begeleiden van onze collega’s op de vloer. Ik zorg ervoor dat we in teamverband alles wat binnenkomt tijdig en in de juiste kwaliteit uitleveren. Inmiddels werk ik 11 jaar bij dit bedrijf. Ik ben begonnen als loodsmedewerker. Toen ik in dienst kwam, had ik 45 collega’s. Vandaag zijn het er meer dan 200! We zijn van 1 pand naar 4 panden gegaan en hebben flinke stappen gezet zodat de neuzen op alle locaties in dezelfde richting wijzen. Ondanks de groei die we hebben doorgemaakt, zijn we nog steeds een ‘familiebedrijf’: de persoonlijke benadering van klanten en personeel staat centraal. Medewerkers met een hart voor de zaak staan nooit aan de zijlijn maar worden actief betrokken. Dit stimuleert de teamspirit: samen maken we het onmogelijke mogelijk. Ik merk dat klanten het waarderen dat we hun goederen behandelen alsof het onze eigen goederen zijn. De nauwe samenwerking en flexibiliteit die we bieden, hebben ons groot gemaakt. Ik ben dan ook heel blij om voor CB Fashion te mogen werken en kom iedere dag met plezier naar mijn werk.’

Meer teamleden

Meer teamleden
Gaby Noijen
Coördinator Operations Support

Gaby Noijen

‘Fashion logistiek is een uitdagende activiteit’, vertelt Gaby Noijen, Coördinator Operations Support. ‘Je hebt altijd met uitzonderingen te maken, want je verstuurt geen standaardproduct. Mode is een gevoel, een beleving.

Lees het volledige verhaal
Theo Coort
Manager International Trade & Custom Affairs

Theo Coort

‘Tot voor kort concentreerden wij ons alleen op warehousing en transport. Het in- en uitklaren lieten we over aan een externe partij. Inmiddels faciliteren we alle douaneactiviteiten zélf, zowel voor de B2B- als de e-commerce-stromen.'

Lees het volledige verhaal
Dyon Gosenshuis
Account Support Coördinator

Dyon Gosenshuis

‘Als Account Support Coördinator ben ik voor een achttal klanten het eerste aanspreekpunt. Als een nieuwe klant geïmplementeerd wordt, bereid ik dit netjes voor en draag het over aan de afdeling operations support, die het vervolgens overbrengt naar ...

Lees het volledige verhaal